Skrutten och Skruttens morsa...

Skrutten och Skruttens morsa...

söndag 30 september 2007

Den sjunde gadden...


Ja, den har kommit upp riktigt nu! Nere bredvid de två stackarna han har haft, men det ser inte ut att komma nån på den andra sidan, märkligt... Men men, är inte säker heller för han låter ju en inte titta mer än en halv sekund typ.


I veckan har det inte hänt sådär särskilt mycket, Skrutten har varit förkyld sen måndag och på onsdag morgon vaknade jag med ont i halsen också. :-( I Torsdags var mormor här innan hon skulle gå till tåget. Hon stack till Grekland över sin 60-årsdag den rackarn! Skrutten och hans mamma följde med och vinkade av vid tåget. Undrar hur de har det där ner i värmen? Hon har inte ringt och lämnat nån rapport ännu...

I helgen har vi haft det lugnt med, pappan var på poker i fredags och jag var inte alls pigg då så jag gjorde så lite som möjligt. Igår var vi hemma hela familjen, var ute och gick i det "underbara" vädret i regnkläder och grejer! Skrutten sov ända till tio i åtta på morron så det var lite lurigt att få honom att hinna sova i bra tider på dagen så vi blev lixom så illa tvungna att gå ut och gå.

Idag har pappan fått nå ryggskott av nåt slag så han är justerad, Skrutten och jag får väl leka och stöka själva då.

Ute är det fullt av gula löv, alldeles höstigt och härligt och man vill bara gå ut och sparka i lövhögarna så det yr!!!

Inga kommentarer:

Om mig

Bollnäs, Hälsingland, Sweden
En sunkig rocker med dekadent smak. Skiter i mode, skiter i vad andra tycker, skiter i rätt mkt...