Skrutten och Skruttens morsa...

Skrutten och Skruttens morsa...

onsdag 9 maj 2007

Ännu fler???


Det verkar som om lilla Skrutt-gossen tänker få fler små gaddar... Han har varit lite stökig till och från sista dagarna, snorigheten vägra ge sej och aptiten har varit lite svängig. Idag när jag skulle visa Lena o Sussie tänderna sa dom att han var svälld i överkäken med. Och det ÄR han ju! Så det kommer nog där med snart, huggtänderna- inte dom mitt fram. :-D Fasligt vad han har bråttom med allt min lille gosse.

Inatt har han då sovit fin-fint iallafall! Och på förmiddagen började han gäspa så jag la han vid nio och han sov till kvart över tolv :-O. Man ska aldrig upphöra att förvånas visst... Efter att han vaknat och vi bägge ätit lunch så gick vi upp till Sussie o Theo. Alex SATT i vagnen hela vägen dit och kikade nyfiket på folk och grejer.

Vagnen är inte alls bra att ha som sittvagn verkar det som. är oerhört sugen på att beställa en ny Hartan Racer, men men vi får la si. Är sugen på en Mei Tai sjal oxå, en sån ska jag då ta och beställa till sommaren. Kommer nog underlätta en hel del skulle jag tro.

Vi var på Mobackes idag, fasen man blir grävsugen så fort man kommer in dit! Det luktar så gott och blommar så vackert där överallt. Ska gå dit och handla nåt till min lilla balkonglåda nån dag. :-) Undrar vad jag ska hitta på i år? Förra året hade jag limegröna Penningblad och laxrosa Bacopa. Häftig kombination! I år vill jag ha nåt i silver (lammöron eller silvergirland) och mörklila (spansk marguerit eller fuchsia).

Nu har Skrutten vilat klart för kvällen och ska till att äta mellanmål med Skruttfarsan- Frutti och lite grekisk yoghurt. Mums säger Skrutten.

Skruttmorsan ska ta och ringa till Skruttmormor och sen beställa sjalen... :-) Den kommer visst rätt fort från det där stället så jag ser fram emot paket!








Inga kommentarer:

Om mig

Bollnäs, Hälsingland, Sweden
En sunkig rocker med dekadent smak. Skiter i mode, skiter i vad andra tycker, skiter i rätt mkt...