Skrutten och Skruttens morsa...

Skrutten och Skruttens morsa...

tisdag 1 maj 2007

Bedrövlig helg

Detta var en helg i bedrövelsens tecken vill jag lova. Skrutten sjuk, ända sen i torsdags iofs men han var som värst i helgen. Sen har vi haft broder som inte varit så glad, och då blir inte jag så glad heller...

Till råga på allt vaknade jag igår med kanonont i halsen, huvudvärk och täppt i näsan. Usch, ja me fuk... :-( Blev snällt att stanna hemma. Inget grilla (bara inne på elgrillen) ingen öl, ingen kase o inga fyrverkerier. Skit-dag!

Vi var ute och gick en sväng på kvällen så vi fick höra några smällar och känna lite brandrökslukt iaf. Och grannen hade ju fest som vanligt... Gyllene tider på högsta volym! Amatörernas afton....

Vi åt light glass med hackad mörk choklad på, kollade vidare på vårt kära Twin Peaks och var nog i säng före elva tror jag.
Det var den Valborg/Belthane det, bedrövligt värre men nu är det då maj iaf!!!

Inatt har Skrutten sovit bra, han vaknade lite vid femtiden bara men då somnade han om nästan direkt och sov till 7.15 sen. Hoppas det blir lugnt inatt med, då blir jag ju själv igen. Om nu Thomas ska jobba, han hade lite feber nyss och ser inte alltför kry ut måste jag säga. Vi får välan se hur han gör.

Här är käre vännen, Skruttens tröst i bedrövelsen-Ior den gamla åsnan...





Inga kommentarer:

Om mig

Bollnäs, Hälsingland, Sweden
En sunkig rocker med dekadent smak. Skiter i mode, skiter i vad andra tycker, skiter i rätt mkt...