Skrutten och Skruttens morsa...

Skrutten och Skruttens morsa...

onsdag 9 maj 2007

Nu är det gjort!


Nu har jag beställt min Mei Tai!! Det blev en Bayhawk i mönstret "Black Calaveras"- Ascool!!!! Nu längtar jag bara tills den kommer så jag får prova att bära min lilla Skrutt i den. Tror det blir bra att ha som avlastning inne om han är gnällig o mammig så man får händerna fria. Samt att den är smidig att ha med sej "utifallatt". Den får nog banne mej plats i skötväskan eller i en ryggsäck. Skulle kunna tänka mej en bärstol modell ordentligare med men det får väl vänta, de är ju rätt mkt dyrare.
Idag ska mamman o Skrutten åka till Runemo. Mormor skulle komma och hämta oss vid halvtio (om nästan en timme....) så nu håller jag på och försöker hålla Alex vaken för fullt. Han sitter i hoppgungan nu, men ser ut att börja röttna på det. Ska gå och leka lite med honom istället.
Idag hade mina pengar från försäkringskassan (de som inte kom med sist) kommit! Så nu har jag betalat tebax 3000 till Alex och så ska jag betala sjalen med et, hoppas betal-mailet kommer idag så kanske jag får hem den redan i början av nästa vecka.

1 kommentar:

Unknown sa...

Din Mei vadå??? Jag fattar nada :)
ha en bra helg! kramis

Om mig

Bollnäs, Hälsingland, Sweden
En sunkig rocker med dekadent smak. Skiter i mode, skiter i vad andra tycker, skiter i rätt mkt...