Skrutten och Skruttens morsa...

Skrutten och Skruttens morsa...

tisdag 23 januari 2007

3 Månader!!!!

Mitt lilla hjärtegryn "fyller" 3 månader idag, hurra för Alex!!!! :-D Tänk att det är 3 månader sen jag knatade runt, runt med gåbordet i förlossningsrummet och vägrade lägga mej förrän dom nästan tvingade mej... Vad fort tiden går, men ändå känns det ju som om jag alltid har haft honom. Märklig kombination. Hur var livet före? Minns inte....

Jag är fortfarande förkyld, snoret rinner hela tiden (trevlig information va?) och det kliar i halsen. Men kanske att jag är lite piggare i övrigt idag? Eller jag vet inte heller, svårt att säga. Jag har ont i huvet så jag går på alvedon iofs.

Det är lite svårt att få Skrutts att sova inomhus, han är ju mest van att sova i vagnen rejält på eftermiddagen. Men just nu sover han i sin lilla filt-hörna iallafall. Hoppas han sover lite mer än den timmen det blev igår. Han somnade inte riktigt förrns tre igår eftemiddag och sov sen till klockan sex. Det funkade ju det med, men det är ju lite bättre när det är som vanligt. Badade honom igår med, han har inte gillat det så värst de sista gångerna, men det var roligare när han fick sitta upp i baljan, så det blir väl bättre bara han kan sitta själv. Han satt en liten stund i si matstol igårkväll med, det gick ju bra men han rätar lixom på sej så han åker fram mot kanten om ni förstår hur jag menar. :-)

Thomas sa att han skulle kliva upp lite tidigare idag så jag fick lägga mej och vila en stund. Fast just nu känns det som om jag har för ont i huvudet för att kunna sova.

Inga kommentarer:

Om mig

Bollnäs, Hälsingland, Sweden
En sunkig rocker med dekadent smak. Skiter i mode, skiter i vad andra tycker, skiter i rätt mkt...