Skrutten och Skruttens morsa...

Skrutten och Skruttens morsa...

onsdag 24 januari 2007

Modig kille!!!

Ikväll blev jag så mallig över min lillskrutt, han vågade sitta hos både Eva o Lena! Eva fick till och med lyfta honom från babysittern. Så nu verkar då det fega ha gått över, för dom känner han ju inte igen så värst. Fast Enas vågade han inte sitta hos iofs, men då var han redan lite gnällig och ville nog till mamma för han fick vänta till sist med att låna. Och så ser han ju lite farlig ut med... :-P
Känns himla skönt att det funkade iallafall.

Idag har vi oxå mest varit inne, jag har varit hängig idag med, men imorrn ska jag då ut! Känner mej lite bättre nu, och längtar efter lite frisk luft. Thomas klev upp redan halvtvå idag och gick en promenad med Alex. De var på Matmagasinet och handlade mat. Sen kokade jag Hedwig-soppa och gjorde vitlöksbröd till. (Hoppsan, AnnaLena lagar mat)
Usch ikväll blev det bulle o Snoddaskaka till kaffet. Inte alls bra, jag får ju inte äta sånt till vardags egentligen, men jag tyckte väl synd om mej själv nu som varit sjuk så jag fick... Måste knata runt mitt kära Heden imorrn!!! ;-)
Mamma var hit en sväng i förmiddags med, hon skulle iväg och jobba. Vi åt lunch (hemma idag) och drack kaffe. Jag fick årets första tulpanbukett! Mörkrosa, blev himla fint i en mörklila glasvas! Måste knäppa kort sen när de slagit ut mer.
Vad har hänt mer idag tro? Inte så mkt egentligen, varit rätt händelselösa dagar dessa. Hoppas på bättre framåt helgen här! Kattis kommer ju hem på Fredag så då ska vi nog ut och äta. Och på lördag ska vi på Kalles "fyll-år-fest", bara dit en stund för vi har ju Alex med men ändå!
Thomas är ju långledig i helgen med, skööönt! Då kan mammsen få nån sovmorgon. Det blir lite dåligt med det när han är kortledig. Bara lördagen går ju, han måste ju få sova på söndagen när han ska jobba sen på natten.
Nu ska jag umgås lite med min kära sambo innan han åker ifrån oss till jobbet.

Inga kommentarer:

Om mig

Bollnäs, Hälsingland, Sweden
En sunkig rocker med dekadent smak. Skiter i mode, skiter i vad andra tycker, skiter i rätt mkt...