Skrutten och Skruttens morsa...

Skrutten och Skruttens morsa...

onsdag 14 februari 2007

Alla hjärtan

Till alla mina älskade idag, ger jag lite choklad!
Till min lille Skrutt Alex, till min mamma som fått komma hem från sjukhuset och alla andra nära o kära såklart.

Men framför allt till min älskling Thomas för att han är min! Detta blir den femte alla hjärtans dag vi firar ihop! (om jag inte räknar helt fel...)
Jag har köpt en bok till honom nån sån där som man skulle fylla i om oss och vårt förhållande o sådär. Om hur man träffades o dyl. Börjar nästan glömma allt sånt, var ju ett tag sen :-) Oxå fick han en ask med chilichokladtryffel, starka men goda.

Imorse när jag klev upp låg det paket på köksbordet med, en liten hund med en hjärta på och ett stort rosa hjärta som gjorde pussljud och sa "I love you!" när man klämde på det. Och en hjärtformad ask med champagnetryffel. Mkt tryffel blir de...




Dagen har varit rätt bra. Gick till Sussi i förmiddags. Alex sov utanför huset där i en o en halv timme tror jag! Sen gick vi på öppna förskolan och där skötte han sej fin-fint. Grinade nästan inte nå. Bara när det var mat-dags. Vi var där i två timmar, sen gick vi hemåt.

Vid halvfyra var vi o hämta mamma på sjukhuset och skjutsade henne på matmagasinet för att handla mat och sen hem till Runemo.

I kväll var vi hos Lena och fikade, Alex satt hos både Eva o Lena jättelänge utan problem! Nu är han jättetrött och sitter med pappsen och äter innan det är läggdags för Skruttar.

Jag ska gå och duscha, sen skulle jag få massage... Kan behövas, jag känner mej rätt trött och spänd efter allt som varit senaste dagarna.

Imorron ska jag åka till Runemo, pyssla om mamma lite och Skrutten får sova utomhus som han tycker är så skönt...



Puss o Kram till alla mina vänner på alla hjärtans dag!



















Inga kommentarer:

Om mig

Bollnäs, Hälsingland, Sweden
En sunkig rocker med dekadent smak. Skiter i mode, skiter i vad andra tycker, skiter i rätt mkt...