Skrutten och Skruttens morsa...

Skrutten och Skruttens morsa...

fredag 2 februari 2007

Botad!

Tänk vad duktig han är min lillplutt, nu är det då helt lugnt med blygisen verkar det som. Kattis har hållt i han, hämtat han från filten, bytt blöja o klätt på pyamas och matat. Allt utan vidare gnäll, inte mer än om jag skulle ha gjort det iaf. Så nu kan hon få anställning som nanny här! ;-)
Vi har fikat och kollat på "Så ska det låta" och hon kom med glada nyheter tyckte jag! Hoppas allt går vägen nu...
Idag var jag på föräldragrupp om barnmat, lite lärde man väl sej även om det mesta var rätt självklart. Men lite tips om vad man kan laga fick jag iallafall. Alex var hemma med pappsen och bakade tekakor. Eller pappa gjorde det, Alex sov mest. Sen badade vi Skrutts så han skulle vara fin till hegen och satte på en ny fin blå body med nalle på som han kräktes ner direkt... Samma väg gick rena pyamasen. *suck* han är då bra på att producera tvätt den lille terroristen.
Nu ska jag gå och fredagsmysa med min sambo lite, ungen har gjort kväller.

1 kommentar:

Anonym sa...

haj på daj! gjorde du några parmesansticks? nyfiken på vad du tyckte i så fall!! /gissa vem

Om mig

Bollnäs, Hälsingland, Sweden
En sunkig rocker med dekadent smak. Skiter i mode, skiter i vad andra tycker, skiter i rätt mkt...