Skrutten och Skruttens morsa...

Skrutten och Skruttens morsa...

fredag 16 februari 2007

Dumma Stålmannen!



Jag har ropat in en stålmannen-body åt Alex på Tradera för ett tag sen. Den var i jättefint skick, och cool som attan tyckte jag. Problemet är bara att den var så lång o smal (strl 68) och inte alls elastisk! Jättedumt med barnkläder som inte är elastiska tycker jag!

Så nu när det var dags att använda den så funkar det ju inte! Den är så himla smal att man knappt får på honom den.... Han har haft den en gång bara. Idag skulle han ha den igen men det är hopplöst! Fast vi töjde som sjutton på den när vi tvättat den. :/

Höll knappt på att få den över huvudet när jag skulle av med den igen, och stackars Alex blev helt slut. Illröd och svettig över hela kroppen och grinade så tårarna sprutade. Stackars lille Skrutten. Sen somnade han, helt utmattad antar jag. Hoppas han inte drömmer mardrömmar om Stålmannen.


Ikväll ska Thomas o jag fira alla hjärtans... det blev ju inget sånt just i onsdags eftersom vi var hos Lena o fika då. Men ikväll ska Thomas laga god mat och vi ska tända ljus och bara mysa. Kolla klart på Twin peaks kanske så man blir rädd och kryper tätt ihop. ;-)














Inga kommentarer:

Om mig

Bollnäs, Hälsingland, Sweden
En sunkig rocker med dekadent smak. Skiter i mode, skiter i vad andra tycker, skiter i rätt mkt...