Skrutten och Skruttens morsa...

Skrutten och Skruttens morsa...

fredag 9 februari 2007

Roliga drömmar???

I gårkväll när vi skulle lägga oss så låg Alex och skrattade i sömnen! Lite lustigt tyckte vi, man undrar ju vad han drömde då? Att nån lekte nåt kul med honom kanske? Killade på magen eller hissade upp i luften? Första gången var det ett riktigt skratt, sen lite fniss... Idag var en stor dag för Skrutten och skruttmorsan och skruttfarsan- första smakportionen! Potatis och morotspuré serverades det. Både blandat med mjölkersättning och utan. Knäppte tyvärr inga kort, för Thomas filmade istället. Men imorrn ska vi ha vanliga kameran. Gjorde ju i ordning lite mer såklart som jag har fryst in i iskuber nu. Jag tänkte han skulle äta samma smak i 3-4 dagar i rad. Sen efter detta ska jag - hör och häpna- KÖPA en burk! Majs var så svårt att puréa själv sa hon på BVC så det var praktiskt att köpa färdigt.

Sussi ringde nyss och frågade om vi ville med på barnsången idag halvtolv, först sa jag ja men sen kom jag på att det inte funkade. Klockan var halvelva då, Alex hade fortfarande pyamas på och skulle precis till att vila (brukar sova ca en timme) så det fanns ju inga möjligheter att jag skulle hinna! Jajja, det blir väl fler fredagar.
Nu ligger lilla ängeln på Pricken och vilar.

Ikväll ska Thomas jobba på Club Arena på Tranan. Alex o jag tänkte gå och hälsa på lite kring sextiden när det är lugnt där. Sen kommer mormor o morfar hit ikväll, eller om vi åker dit. Fast då får dom skjutsa hem mej. Jag har ingen lust att åka buss med barnvagn en fredagkväll...












1 kommentar:

kajsamaria sa...

utmaning på min blogg, kolla genast :)

Om mig

Bollnäs, Hälsingland, Sweden
En sunkig rocker med dekadent smak. Skiter i mode, skiter i vad andra tycker, skiter i rätt mkt...