Skrutten och Skruttens morsa...

Skrutten och Skruttens morsa...

onsdag 7 februari 2007

Shit!

Var hos Lisa ikväll på fika, men de gick ju bara typ en halvtimme, sen började de andra skratta och då fick visst Alex panik för han skrek hysteriskt hur länge som helst typ! Fattar inte varför han är så... är så himla trist! Jag blir ju helt grinfärdig själv både för att jag inte kan trösta och för att jag tycker så himla synd om honom. Måste ju vara skitjobbigt att bli sådär. Lille Skrutten min. Blev tvungna att ringa efter pappan till slut och be honom hämta oss. Jag la Alex i vagnen och gick ut o mötte. Han lugnade sej något i vagnen och låg och snyftade ynkligt bara. Usch, mitt hjärta går sönder av detta!
I bilen var han dock glad igen och satt och gurglade lite och bara tittade.

Väl hemma blev han överlycklig av att se apan ovanför skötbordet och sin pyamas, ungefär som att det var helt underbart att vara hemma!
Vi lekte lite på filten och han skrattade och var hur glad som helst innan det var mat och läggdags för skruttar. Sover sött nu den lille gossen.

Idag var vi hos mormor före, åkte vid elva typ. Före det hade vi oxå rätt struligt med alla påklädningar och skit. Fick börja om då jag upptäckte att ungen växt ur ännu fler kläder... har snart inget kvar känns det som! Måste kanske ta till resten av presentkortet på Lindex som han fick i julklapp. Det hade jag tänkt att spara till sommarkläder, men det ryker nog nu snart.

Jaja, nu var det ju inte det jag skulle berätta- utan om dagen hos mormor. Vi var ute och gick en stund på em, men han ville inte sova vidare och tanten frös om öronen (utan mössa....) så det blev bara en halvtimme. Sen somnade han i soffan vid tre och sov nästan tre timmar!!!! Måste vara rekord på borta-sovning det! Morfar hann komma hem innan vi gick, han blev glad. Annars brukar vi jämt hinna åka hem innan han kommer från jobbet.

Nu ska jag gå och lägga mej, är helt slut efter detta.

Natti.








Inga kommentarer:

Om mig

Bollnäs, Hälsingland, Sweden
En sunkig rocker med dekadent smak. Skiter i mode, skiter i vad andra tycker, skiter i rätt mkt...